OVER MIJ

 

Ik ben Hetty Zieleman, Professional Organizer en eigenaar van Hetty Ruimt Op. 

Ik ben moeder van twee uitwonende kinderen en heb een leuke relatie. Mijn hobby’s zijn lezen, koken, wandelen, reizen, muziek en vooral  niet vergeten te genieten van het leven.

Na ruim 10 jaar advies geven aan klanten in een winkel werd het tijd voor iets anders.

Hoe kan ik en werken met mensen en mijn passie om te organiseren, te plannen en vooral het samen met de klant bereiken van opgeruimd zijn, rust in hoofd en ruimte.

 

Na wat speurwerk op internet kwam ik op het beroep Professional Organizer. Ik wist helemaal niet dat dit beroep bestond. Tijdens het volgen van de opleiding  kwam ik erachter dat dit als het ware in mijn bloed zit. Zeven jaar geleden ging ik verhuizen van een mooi groot huis naar een appartement. Opruimen en vooral dingen wegdoen was een must. En dat ging fantastisch. Als vanzelf heb ik praktisch alles door mijn handen laten gaan, en georganiseerd en wel verhuisd.

In de loop van de jaren zijn er ook mij weer spullen bijgekomen hoor, en staat ook mijn berging voller. Daar kom ik eerlijk voor uit. Soms komen spullen toch weer van pas.

 

Mijn eigen huis inrichten en stylen en gezellig maken, daar ben ik bijna dagelijks mee bezig. Mijn woonkamer verandert regelmatig van inrichting. Ook een opgeruimd huis past bij mij en ik vind het prettig als alles een vaste plek heeft.  Ik kan er dan ook absoluut niet tegen als ik iets niet kan vinden. Ik hou van orde en structuur aanbrengen in mijn huis en in de administratie.

Ik heb de sprong in het diepe genomen om voor mijzelf te gaan beginnen. In mijn eigen tijd en op mijn manier klanten te helpen en te adviseren. En ik vind het leuk om ook jou te helpen.

Ben je na het lezen van mijn verhaal ook geïnspireerd geraakt om met Hetty Ruimt Op aan het werk te gaan?

Wil je meer weten over mijn werk- en of opleidingsverleden, bekijk dan mijn profiel op Linkedin